Cennettim Slm guzel anneler aralik anneleri cinsiyetleri ogrendinizmi cogunlukla ne bekleniyor ben ogrenemedim hala
Dilekkkk Cennettim en son gittiğim de erkeğe benzermişti net değil demişti onu gibi gidicem yine belli olur net herhal
Cennettim Rabbim Hayirlisiyla kucaginiza vermeyi nasip eder onemli olan saglikla zamaninda gelmesi ama insan merak ediyo
Meltem_goksenin Haticeee1 hangi hastane ve doktor ..bu kadar kesin yüzdelik veren ...ben de istiyorum artık😂😂
behrem 15+4'teyim ama acele etmiyorum gitsek öğreniriz büyük ihtimalle ama 1 hafta daha bekleyeceğiz. hayırlısı neyse o olsun ama çok merak ediyorum :) konuşurken kızım, oğlum diye hitap etmek istiyorum artık. sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah hepiniz bebeklerinizi <3
Meltem_goksenin behrem aynı ben 😊 15+ 3 üz..ben de bi hafta daha bekleyim diorum ama..bi o kadar da heyecanlıyım m
Haticeee1 Meltem_goksenin ankarada, dervis hoca. Ben yurtdisindan geliyorum, ablam falan cok ovduler bu doktoru. Detayli bilgi verdi bide 🤗 Cok memnun kaldik
FilizDemir Cennettim 16 haftadayım kıza benziyo dedi doktor 🤗 ama bidahaki gelişine net söylerim hazırlık yapma dedi
Buse_ 16 hafta benim de sırtını dönmüş yarin tekrar bakıcaz ama 😅 detaylı ultrasona kadar kimseye söylemicem ne olur ne olmaz diye