Ftm_08_61 Merhaba 38 haftalık olduk açıklık sancı yok sadece hafif kasılma var çok fazla sabırsızım sezeryan mecburi olmazsa olmak istemiyorum acaba açıklık olmazsa suni sanci verirlermi yoksa illaki açıklıkmı gerekiyor özel hastanede
Esraali Ftm_08_61 haftanız erken cok sancınız yoksa beklerler, kardeşim 40 haftayı doldurdu ne sancı ne acıklık direkt suni sancı verdiler normal doğum yaptı devlette, özelde nasıl olur bilemiyorum dr ne dedi size
aysimaninannesi58 Acele etme suni kolay şey değil. 41e kadar bekledim durumum elverseydi yine beklerdim
Ftm_08_61 Esraali benide bekletiyorlar 40 haftaya kadar yolu var devlete özelde aynı diyor çok sabırsızım nefes alma zorluğu akıntı kaşıntı hepsi bunaltı beni
Sa2885 Mrb hanimlar benimde 4 gunum kaldi acilma sanci hic bisey yokk cuma gunune kadar vaktimiz var dedi doktorumm
058elf Sa2885 gerçek sancı nasıl bilmiyorm ama bence sıni abarttıkları kadar değil en azından şöyle söyleyimgerçek sancısı olanda benim gibi bağırdı doğum yaparken😂
Sa2885 058elf allahin dedigi olur hepimiz icin hayirlisini diliyorumm butun hamisleri bi avazda kurtarsin allahimm🙏🙏
058elf Ftm_08_61 40+4 de doğum yaptım eğer suyum gelmeseydi doktor kendi sancımı bekleyelim demişti ama suyum geldiği için doğum başlatıldı
Esra3809 Ftm_08_61 kesinlikle suni sancı istemeyin korkutmak istemem ama suni derse sezaryen tercih edin
Kizannesii07000 Ftm_08_61 bende 38. Haftadayim sanci yok ama 4 cm açıklık var doktorum bekleyelim dedi suni istedim pazartesi doguma alacak
058elf Sa2885 aminn inşallah canım 🌸 eğer suni verilirse hiç düşünme sonuçta o da vücuda doğum gerçekleşmesi için gelen bi sancı