Sulekrtk Dozu 18 haftalikken 2. Dozu 23 haftailikken oldum sağlık ocagi çağırıyor zaten sistemlerine otomatik olarak düşüyormuş
Burcu4135 Afrartis 30.haftadan sonra yapılmadıgını söyledı ebe bana. Erken dogum riskini arttırıyormus. Ama sız yıne de sorun. Baya gec kalmıssınız
Zeyyyn Afrartis bazı sağlık ocakları takip etmiyor kendiniz takip etmenizde fayda var geçmiş ama gidin sağlık ocağına belli bir süresi vardır
AybukeA Nn06 ilk dozu 16 da, 2. Yi 20 de oldum bn. Hangisi deydi hatirlamiyorum ama birinde 3 gün kolum ağrıdı ama oyle dayanilmicak bi agri degildi 😊
AybukeA Happy-41 benim 3 gun kadar sürmüştü ama 1 günü dediğiniz gibiydi sadece, gun gun hafiflemisti
atomcatandtheboysmother Haftadan sonra yapılabiliyor diye biliyorum. İlk doz ve ikinci doz arasında 4 hafta bırakıldığı için son aylara doğru bırakılmaması gerekiyormuş. Ben 21 de ilk dozu vuruldum. İlk dozda 15 gün kolumda ağrı ve birkaç gün yorgunluk oldu. Fakat ikinci dozu hissetmedim bile.🌼
Zeyyyn Nn06 23 +0 daha bugun oldum 2 dozu ve bitti 😊😊 ilk dozda 1 hafta kolum kalkmadı 2 gün ağrıdan uyuyamadm 2.dozda yapar yapmaz ağrı başladı yapandan kaynaklı bide