Nn06 23+0 gebeyim şu an, burdaki doktor 24. Haftada gel aşı için dedi , sizler kaçıncı haftada oldunuz etkileri nasildi kizlar 😇
Melikedgn Nn06 ben 26ncı haftayım 24ncü haftada ilk dozumu oldum yapıldığı zaman bişey hissetmedim akşama doğru parmaklarımda biraz uyuşukluk oldu ama sabaha kadar geçmişti. 😊 Şimdiden geçmiş olsun
Haticecakirr Nn06 ilk dozu 22 de olmuştum 2.dozu 26 da bugün oldum yalnızca biraz kol ağrısı oluyor buzla kompres falan yapınca hafifliyor dayanılmayacak bir ağrı yok
kelebegimm07 Nn06 ilk dozu 18 de 2.dozu 22 de bugün oldum yani ilki acımadı ama şuan 2.cok acıyor kolum uyuştu resmen
EceZ Nn06 ben geçen hafta ilk dozu oldum . Alerjik bünyeli biri olduğum için baya korktum 23. Haftamda oldum. Hiç ağrı vs olmadı 👍🏻
Nn06 Haticecakirr asiyi vurulmasi gereken hafta konusunda farkli farkli gorusler var biri diyor 22 biri 24 kafam karıştı
Haticecakirr Nn06 ilk doz 21.24 haftalarda yapılabiliyor sonraki doz zaten ondan bir ay sonra haftanız uygun 🌼
Happy-41 Nn06 bana 20 .haftada gel dedi sağlık ocağındaki ebe ikinci doz da bir ay sonraymis .siz bir sağlık ocağı ile görüşün daha erken yada geç yaptiranda var anladığım kadarıyla. Sanirim ilk gebelik ikinci gebelik buna göre değişiyor
kelebegimm07 Nn06 seni ve bebeğini korumak için özellikle ameliyat sırasında vücudumuza değen bıçak neşter makas vs… Onlardan da mikrop kapmamak adına önlem amaçlı
mbtrnn İlk dozumu 21 haftada oldum 2. Yi olcam.Kol ağrım çok oldu ve gece ateşlendim fark etmemişim uyandığımda kıyafetlerim sırılsıklamdı mümkünse birinden gece kontrol etmesini isteyin ben kabuslarla uyandım ateş içinde çok ağladım.
Happy-41 Masli ne zaman geçer acaba kol ağrısı çok kötü ya böyle bise yok gece uyutmadı sancılandi resmen üst değiştirmek izdirap kolumu kaldıramıyorum. Kaç gün sürer bu ağrı
Burcu4135 Nn06 ilk dozu 24. Haftada oldum 2.yi 28 de olacagım ama fazla gec kalmayın. 30 dan sonra vurmuyorlar erken dogum riskini arttırıyormus.
greybrde Nn06 19 haftalığım 20. Haftada gel dedi anne bebeğim haraketlerini hissettikten sonra vuruyorlar ebe öyle dedi
Happy-41 Nn06 ben 2 gun önce yaptırdım 20.haftada gel demişlerdi ilk gün hafif ağırlık oldu kolumda ikinci gün kolumu oynatamıyorum ve şiddetli baş ağrım oldu kolum okadar sancilaniyor ki bugün 3.gun olacak sol kolumu oynatamıyorum umarım yarına geçer.
AybukeA Happy-41 benim 3 gun kadar sürmüştü ama 1 günü dediğiniz gibiydi sadece, gun gun hafiflemisti