zehranurr bana da gir haftaya kadar normal kabul ediyoruz üstü biraz düşündürücü olabilir dedi bende acaba Özek bi nedeni var mı diye merak etmiştim. İnşallah farklar artmaz kapanır 🤗 siz alışverişe ne zaman başladınız sanırım bitmiştir 30. Haftadasınız galiba 🙃