zehranurr kesinlikle doğruca bi laf😁ilk kızım var yok belli değil di bazen hareket etmiyordu 2 gün sağlık ocağında sürekli kalbini dinliyordum içim rahat oluyordu çok uysal ☺ama 2. Kızım düşman başına derler ya ona da vermesin 😅karnımdayken çok çok hareketli doğunca 4 ay sakin ondan sonrası hüsran 😂enerji kalmıyor bende akşam artık yalvarıyorum kızım uyu diye 🤭🤭