Btl_sahram25 ben lavobadan çıkmıyordum midem suyu bile kabul etmiyordu artık açlıktan gözlerim kararmaya halsizlik çökmeye başlamıştı doktoruma gittim bünye toparlasın diye 2 tane kocaman serum verdi ardından bu ilacı verdi bunu iç rahatlican dedi kuvvetli bi hap dedi araştırdım ben hapı kemoterapi gören kanser hastaları kullanıyormuş bunu ben kullanmaya başladığımdan beri yemek yiyebiliyorum aç hissetmiyom ilaç sayesinde