Arkadaşlar 7 haftalık gebeyim istifra etmekten bulantılardan yemek yiyemez hale geldim doktorum en sonunda bu hapı verdi sıvı kaybettiğim için serum felan yemiştim ilacı araştırdımda kimileri tavsiye etmiyor kimileri onsuz yemek yiyemiyorum diyor ben başta kararsız kaldım kullanmak konusunda ama en sonunda istifra etmelere dayanamadım şuan kullanıyorum gerçekten yemek yemeyi özlemişim ama endişeliyim bebeğe sıkıntı olurmu diye yorumları gördükten sonra