Mom0871 Emirinannesi34 sinie olurum öyle doktora sanki bedavaya oradalar birde çoğu kadın bizim halimizden alması lazım nasıl oluyorda anlamıyorlar kurulmuşlar koltuğa vermişler sırtını devlete babasının malı gibi davranıyorlar gerçekten bugün bir kez daha pişman oldum
Emirinannesi34 Mom0871 kesinlikle parası olmayan napsın, kesinlikle üzülüyorum bu duruma. Sonuçta bunun için okudunuz hizmet etseniz ilgili davransanız ne olur
Esmer_hatun02 Mom0871 kuzu doktorlardan yana pek sansizim devlet doktorları malesef ki bizim burda ilgi alaka yok birde bir ölü doğumum var kendimi riske atmak istemiyorum parayı veriyorum mecbur ilgileniyorlar…
Mom0871 Esmer_hatun02 ben normalde memnundum ama bu ikidir gelen saçma doktorlara sinirim acayip bozuldu
marbling10 Mom0871 12 haftalıkken tahöin etti doktorum, 16 da başka şehirdeydim oradaki devlete gittim, doktorumun tahmininin aynısını söyledi. 16 da netleşmiş oldu yani.
Mom0871 marbling10 ne tahmin etti ne baktı netleştirdi her zaman çok küçük belli olmaz dedi yani başından attı
Gnssc Mom0871 bana 17 haftada bakmıştı kontrolüm o zamandı. Daha öncesinde sorduğumda 16-17 haftalarda bakıyoruz demişti
marbling10 Mom0871 vakit geçmeden başka doktora da gidin, başından beri gittiğiniz doktor mu bunu yapan peki?
Mom0871 marbling10 hayır normalde ilk orada olan doktorum gayet iyiydi bilgi veriyordu kalp atışlarını dinletiyordu iki seferdir başka doktor oluyor odasında kendisi olmuyor onlarda hiç bilgi vermiyorlar
marbling10 Mom0871 çok ilginç başka doktorun olması. Bu durumu anlayamadım sormadınız mı doktorum nerede gelmeyecek mi diye. Ona göre doktor seçerdiniz
Mom0871 marbling10 yok sorsamda cevaplamıyorlar zaten herhalde asistan doktorlardı bilgisiz olduğu belliydi zaten yanındakine bişiler soruyordu birde jeli bütün karnıma ketçap sıkar gibi sıktı midemde çocuk olacak değil ya 🤦🏽♀️ Rahime bakacaktı alt tarafı
Maveraa45 Mom0871 ay banada yirmi ikinci haftada devlet belli değil daha dedi söylemedi yani şaka gibi dahada gitmedim sonra oraya
Mom0871 Maveraa45 4 ay bitecek nasıl belli olmuyor işlerine geldiği gibi bazıları dayagı gerçekten hakediyor
marbling10 Mom0871 araştırma hastanesi mi? Bilmiyorum hamgi şehir ama böyle lakayt bir durum olması sevimsiz bencr sağlık müdürlüğünü arayıp şikayet edin ben olsam arardım