Mom0871 kesinlikle öyle paranız varsa insan gibi muamele görüp sorunuza cevap buluyorsunuz diğer türlü itilip kakılıyorsunz, değer görmeyi geçtim cevap vermiyorlar. Bana ultrasyon diye bembeyaz kağıt verdi kadın aa kötü çıkmış ama idare et diyo ama çıkan bişey yok ki zaten. Eşim merakla bekliyordu kapıda ultrasyon kağıdını görünce aldı çöpe attı dalgamı geçiyorlar bune dedi. İkili testimi devlette yaptırdım sonuç alamaya randevu alıp gittim sorun çıkarmasın diye, bana yinede bide bunlarla uğraşıyoruz dedi, o kadar zoruma gitti ki. Ondan sonra özele gitmeye karar verdik zaten