Ben de 6+3 üm sabah doktora gittim kalp atışı yok alamadım kanaman olursa muhakkak haber ver haftaya yine gel vs diye telaşlandırdı sabahtan beri ağlıyorum .karından bakınca 8de net duyulur diyorlar umarım öyledir ama yaşadığım stres bana yetti belki haftaya değil sonraki hafta giderim.Gerçekten neden hepsi farklı konuşuyor bu süreçte duyulmayabilir demek çok mu zor