Aysnn3705 Gerçekten tüm doktorların aynı kafada olması bazen insanı yoruyor .bende de öyle değerim yüksek olmasına rağmengeç döllenmeyle 5.Haftada Dış Gebelik dedi . 6.Haftada Yolk saç var dedi haftaya tekrar gel bakalım dedi yumurtalığımda bebekle oluşan kist var ağrıdan duramazsan patlarsa acil ameliyat dedi ama benden daha büyük kistli olan insanlar doğumlarını rahatlıkla yaptılar.Bazen görevleri kontrol yanında korkutmakta var olduğuna inanıyorum artık