Gupssse Asyaayaz1 ağrımayan ve kasinmayan tek yer gözümün ici diyorum artık hayrlisyla sağ salim kucagimza alıp büyütelim inşallah
Kadze Asyaayaz1 olmaz mı kaburgalarim batıyor 😢😢 vajina ağrısı kuyruk sokumu yuruyememe aglaya ağlaya geziyorum😢
Asyaayaz1 Gupssse amin cnm dünden beri var bendede doktora yazdım haber bekliyorum ama yinede tedirgin oldum ilk gebeliğimde oğluşum erken doğmuştu onun stresi sanırım🤷♀️
Asyaayaz1 Babyyyymother evet tam kasık bölgesinde hissettiriyor sızlama kendisini bel ağrım hep var zaten🤭
Gupssse Babyyyymother kaşıntı gece başlıyor gündüz çok rahatsız etmiyor anlamadım görünürde de bisi yok kabarcik vs sadece kizartiyrm anlamadım.ben de
Gupssse Asyaayaz1 inşallah vaktinde gelirler .Benim de ilk gebeligim (kayıplar sonrası) tum duygular var bende
Babyyyymother Asyaayaz1 bel agrim cok nadir oluyor cok şükür ama ara ara degiisik ağrılar giriyor aniden bi korkutuyor 😁 haftaya dogum yapacagim bakalım o zamana kadar sag salim ilerleyelim de
Babyyyymother Gupssse aynisi başıma geldi doktoruna söyledin mi bana bir sürü tahlil yaptı 30.haftada kolestaz cikti.Simdi sürekli tekrarlıyoruz testleri haftaya erken doğum yapacağım bu yüzden ☹
Asyaayaz1 Gupssse gebelikte genelde oluyor doktora bildirin test yaptırın ama su tüketiminiz nasıl vücut nemsiz kalıyor olabilir ben suyu insan gibi içmeye başlayınca geçti
zhlgs Gupssse ast alt degerlwriné baktı mı doktorunuz . Bende yükselmişti biraz o zaman çok kaşıntı oluyordu
Gupssse Babyyyymother söyledim normal dedi tahlil verdim buna mi.bakti tansiyon için mi baktı anlamadım ama normal çıkmış. 38.haftaya bi gelseydik hayrlsiyla
Gupssse Asyaayaz1 evet suyu az içince daha beter oluyorum onu fark ettim bi de duş sabunu vs bırakınca azaldı ama tamammen geçmiyor şükür yine de