Taze_gebe Eski9 he işe yavrum batır napalım sen işe diye aldık ztn😂😂 giydiremeden büyürse daha üzülürüm o yüzden işesin daha iyi🙊🙊😆
Eski9 Beyzan evet bizimde normalde 21 gün kalmış ama sezeryan olacak haftaya gün verecek doktor sali gidecegiz