Kızlar merhaba 37 olduk bugün şükür haftaya gün alacağız ikinci zorunlu sezeryan için. Sorum şu istanbulda yaşıyoruz ama havalar şu sıra serin haftaya açıyor gösteriyor. Çantama ben 1 muslin 2 penye 1 de nohut battaniye koydum nolur nolmaz diye. Kalın battaniyeye gerek varmı yada kundak gibi birşeye. İlk kızımdan kalan kundagimiz var onu da alsammi ? Doğum 25 ile ayın 1 i arasinda olacak sanırım.