kizannesi_1004 Melek__55 Bence 5. Hafta hem gebeliğinizi kesinleştirmek hem de kesenin rahimiçinde olduğundan emin olmak için de olsa doktora gözükmeniz de fayda var hastane bulunduğunuz konuma çok uzak değilse 5.haftada gidin derim uzaksa da sağlık ocağında beta hcg değeri takibi yaptırmanızı öneririm en azından şimdilik 😊
SusamTanecigi Melek__55 bu saydıklarının hepsi hamilelikte de olan ağrılar Rabbim gönlüne göre verir inşallah 🙏
Bfduam Melek__55 o zaman yumurtlamadan beş gün sonra mı test yaptınız? Çok erken di mi nasıl gösterdi test?
Melek__55 Bfduam hayr yumurtlamayı 30 Mayıs’ta görüdm gebelikte testi de 12 Haziran da yaptım adet günümde 18 Haziran
Bfduam Melek__55 o zaman sekiz, dokuz gün sonra oluyor yumurtlamadan. Benim dokuz ay boyunca her adet döneminde hissettim senin hissettiğini, rahat ol normal bu:)
24derya_11 Melek__55 yok bnde de öyle olmuştu ama hasta olmadım artı hamilelik sürecindw her adet tarihin yaklaşınca o belirtiler oluyo
kizannesi_1004 https://resimyukle.io/r/9cgc6C9LgG Adetimin üzerinden tam 6 gün geçmisti böyle belirgin çıktı testim. Ertesi gün de sağlık ocağında beta hcg bakmıştık 2705ti ama sizin suan degeriniz atıyorum 30 vs de olabilir o yüzden çizgi silik çıkar gün geçtikçe fazla fazla katlanıyor hcg
Melek__55 kizannesi_1004 [url=https://resimyukle.link/i/K6QLW][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/K6QLW.jpg[/img][/url]
Pregnant1mother Melek__55 benimde öyle sürdü hala sürüyor adet ağrısı gibi vajina ağrıları meme hassasiyeti bel ağrısı uyku oluyor