Fasulyemibeklerken benimde önceliğim normal doğum 🤲🏿 Çok şükür hiç bir sorun yaşamadan bu gune kadar geldik . Yani sorunlu olan hic bisi yasamadim😍 tadini cikardim hanileligimin :) egilince yada kalkarken esimden yardim aliyorum hepsi bu🥰 heyecanliyim sadece hemde cok🤗