rosatue Juniorbaby1 50 gün 🙈 bayramda doğum yapma durumumuz yok değil mi? Doktorların gaddarlığına kurban gideriz diye korkmuyorum değil
bebisini-bekliyor Juniorbaby1 45 benım de uygulamaya göre ama bayramdan sonraya gün verir diye düşünüyorum 😊
Fasulyemibeklerken SevdaBati Tekirannesi bebisini-bekliyor Greyfurt Minnak-kiz66 Kızlar selam Hepimizin gün sayısı aynı rabbim bir avazda kurtarsın inşallah ben normal doğum istiyorum sizlerde durumlar nasıl geceleri uyuyabiliyor musunuz ağrılarınız varmı 🥰
Uykucu2307 Juniorbaby1 aynı bizimki ile 4 ağustos mu tahmini doğum. Bebeğiniz çok hareketli mi sizinde
Juniorbaby1 Uykucu2307 uygulamaya gore 4 ağustos evet ama geçen hafta doktora sordum ne zamn olur doğum diye oda 39. Hafta gibi dedi
Juniorbaby1 cnskmc suanlik herşey normal hozukuyir geçen hafta sordum.ne zamn olur doğum diye 39 . Hafta diye dusunuyrm dedi
Uykucu2307 Haticetalan siz kendiniz mi istediniz sezeryani biz henüz daha öle doğum şekline bakmadık 37 de bakalım çatına dedi. O zamanı bekliyorum. Ztn sezeryan bile olsa son zamana kadar beklemeyi düşünüyorum bi sorun olmadikca