KaderGlserinOk decavit için doktorum öğleden sonra geç saatlere bırakma demişti. vitamin olduğu için enerji verir ve gece uyumanda sıkıntı yaşayabilirsin diye. kan hapını da kahvaltıdan bir saat sonra alıyorum.
ve bir de ikisini aynı vakitlerde içmiyorum. arada baya boşluk bırakıyorum