Eminekaplan tabi bencede en güzeli ihtiyac durumunda bilincli verilmesi.bende d vitamin damlasi kullaniyorum.gebeligimin basinda bana ezbere folik asit iciceksin ilk uc ay denildi ictim sonra kan testinde bi baktik folat tavan yapmis hemen birakmam soylenildi (folik asitinde fazlasi sebep olabiliyor) durum boyle yani her kural herkeste gecerli olmamali