Yaseminkd celikbebeklerr 39+4 Sırt ve kaburga ağrısını yoğun hissetmek dışında başka belirti yok:( kaburga ağrısı belirti mi hoş bilmiyorum 😔 gelse artık sağlıkla
Elif_kaya celikbebeklerr ayy İnşaAllah kendi sancımızla gelir sağlıklı sıhattli artık dayanamıyorum bir an önce gelsin minik yavrularımız 🐣🐣
yesilkahve celikbebeklerr hayır doğumun kendiliğinden birkaç güne başlayacağını söyledi ama şuanlık tık yok 😄 salı yine doktora gidicem bakalım o zaman ne olur çarşamba zaten günüm doluyor
celikbebeklerr yesilkahve hayırlı doğumlar nasip etsin Allah🤗🍀 bizim de haftaya pazara bakalım ama açıklık sıfırdı en son😆
yesilkahve celikbebeklerr inşallah son güne kalmadan açıklığın hızlıca ilerler kolay ağrısız bir doğumun olur canım 💜