Mom72626 Allah bağışlasın maşallaaah diyelim . benim oğlum da aksine o kadar yaramaz ki…. Çok yoruyor erkek bebekler genelde böyle deniliyor da benm ki yürüyen tehlike 2 dk yalnız bırakamıyorum . Gebeliğimde de planlı oldu. Aslında uzun süre düşünmem diyordum ama ben fransa’dayım ve gurbette yalnızm hiç etrafta akraba falan kardeş falan yok çocuk gerçekten yalnız büyümüyor. Arası çok olmasın dedim .