[silindi] Mom72626 yaa ben seni hatırlıyorum sanırım , kızın karnındayken çok hareketli uyutmuyor demiştin , sonra doğunca sormuştum sana şimdi nasıl mışıl mışıl uyuyor demiştin . Bu 2. Gebeliğin olsa gerek dimi? "
Leylosacl Mom72626 benim ikinci gebeliğim ilki erkek bebekti çok kolay gecmisti çok rahattım bu kız herseyden midem bulanıyor kusmalar hâlâ devam ve çok halsizim yorgunum prilam icmesem kusuyorum içsem uykusuzluktan halsizlikten bitiyorum
Mom72626 Leylosacl benim de 2. Gebelik. Kızımda serumlarla ayakta duruyordum hap içiyordum ilk 3 ay sürünüyordum. Ama oğlumda şükür sorun yaşamadım vallahi
Bebek4545 18 haftalığım bende bişiler hissediyorum ama Bebiş mi gaz mı ne olduğunu anlamıom 😂 pıt pıt bişiler oluyor 😂
Mom72626 [silindi] eveettt doğruuu 😀 gece 1 de başlıyordu sabah 5 e kadar doktorumuz da hiç uyumayan bir kızın olacak demişti. Kızım gece geç yatıyor öğlene kadar da uyur doğduğu günden beri öyle 😀 oğlumu şuan kestiremiyorum onu da 2 haftaya anlarım 😀
[silindi] Mom72626 ilk hamileliklerimz denk gelmişti bu 2. Hamilelikte denk geldi :) ama biz daha 14. Haftadayız o zaman cinsiyetler tam tersiydi umarım şimdide öyledir😁😁