minikturta nefes alamıyorum otururken bile dimdik durmam gerek kii kaburgalarım ciğerlerime giriyormış hissi yaşamayayım diye. Başkaaa sol siyatiğe fıtık çok baskı yapıyor bazen. Kasıklarım çok acıyor bazen. Ve yürürken özellikle genital bölgede şiş sokuyorlar hissi oluyor yürüyemiyorum falan 35+4 ten selamlaarr 🙏