minikturta 34 olduk birde 3 yaşında kızım var . İnan sabah yataktan kalkarken sopa yemiş gibi kalkıyorum . Birde bugün bebiş temizliği başlattım evde halılar gitti . Koltuklar yıkandı . Sabah da perdeleri atmaya başlayacağım tek tek .. son bir haftadır feci derece kusma ve mide ekşimesi başlamıştı şükürler olsun bugün iyiydim normaldi hersey .. 22 hafta hiç durmaksızın kustum ben ağlama krizleri yaşadım acilden çıkamadım . Aslında artık son demlerimi yaşıyorum.. Oğlumun kıyafet alışverişini yaptık bir de onları yıkayıp ütüleyip çantamı hazırladım mı benden iyisi yok canım . Cümlemize hayırlı doğumlar 🙏☺️