sehri_hzr Kızlar ihtiyaçların bazısı göreceli olabilir ama ilk defa deneyimliceğimiz için bazı şeyleri aklıma gelmeyebiliyor bunu kesin al dediğiniz neler var markası ile beraber fikir verir misiniz ❤️
Ebrulice78 sehri_hzr Philips avent emzik benim kurtarıcım oldu mu emzik vermeyi düşünüyorsan tabi ,alt açma bezi
Ebrulice78 Hafizeplt altı patikli tulumlardansa açık olanlar daha uzun kullanılıyor diğerleri bebek çabuk büyüdüğünden 10 gün sonra bile olmuyor bazen
Uscan Hafizeplt ilk zamanlar cok sıçan bir bebekse tulum indir giydir bez değiştirirken zor olmustu bana alt üst takım daha rahattı:)
dakpinar- Zeynebakman zıbın ile çıtçıtlı atlet aynı şey mi acaba ♥️ Sanki uzaydan gelmısım de öyle bir soru sormuşum gibi oldu 😀 ama kafalar karışık ilk gebelik 😍
Hafizeplt Zynpfdnlyd bi de bu altı kapalı altlar var onları çok öneren de var alma diyende siz hangisi😅
Zeynebakman dakpinar- Evet canım ikisi de aynı. Şampuan, pişik kremi,nemlendirici gibi ürünlerde markaya takılmanı tavsiye etmem. Herkes mustela alıyor. Ama herkesin bütçesi ona yetmiyor. Ben dalin markası aldım.
Portakalgeliyor dakpinar- Hayır zıbın ayrı çıtçıtlı body ayrı istersen google yazabilirsin zıbın kuşaklı gibi oluyor bağlamalı çıtçıtlı body ise üstle alt bir gibi :) yenidoğnda zıbından 4 tane elınde bulunsa yeterli ama tabiki çıtçıtlı body fazla gidiyor olmazsa olmazsa müslin örtü depend ped senin için .. https://ibb.co/dPPJhzf
polyanne sehri_hzr bol bol zıbın müslin en az 3 5 tane olmalı ağız mendili bolca patiksiz tulumlar daha mantıklı oluyor 0-3 ay çok fazla almayın birkaç tane yeterli çünkü çabuk büyüyorlar şu an aklıma gelenler bunlar benim ikinci gebeliğim 😊
Ebrulice78 sehri_hzr titreşimli elektronik beşik,ilk 3 ay kolik sancılarından başka yoran birşey yok sanki ben hep ona odaklanıyorum öneride bulunurken hakiki zeytin yağı masaj için inanılmaz faydasını gördüm her akşam masaj yapıp yıkadıktan sonra
Yaagmurr sehri_hzr Otribebe (marka dediğiniz için yazıyorum) burun aspiratörü patikli tulum zıbın puset ya da kanguru hastane veya dışarda çok iş görüyor müslin örtü ateş ölçer her ihtimale karşı evde olmalı pişik kremi bepanthol kullanıyorum ben kendiniz içinde göğüsleriniz ilk zaman yara olabilir lansinoh krem işinizi görür göğüs kapağı avent marka kullanmıştım emzirme sütyeni benim elim ayağım olmuştu pratik Yani şimdilik aklıma gelen bunlar battaniye bez gibi şeyleri zaten almışsınızdır 🌸
Zynpfdnlyd Hafizeplt demek istediğim o altı kapalı olanlardi canım ben onermiyorum tabiki alınır ama 3-4 tane yeterli hemen küçülüyor