Pregnant1mother bence maddiyatla alakalı. Bi de doktor tabii bizim burda allah düşürmesin devlete yani tatil yeri onlar için resmen o yüzden gitmem. Devlete giden arkadaşlarımın çoğunda sorunlar var haberin yok mu diyorum yooo bişey demedi ki falan diyolar 5 dakika ultrasona bakıp gönderiyormuş geçen bi arkadaşa demişki şuan çocuk doktoru yok git başka yerde doğur 😂😂 9 ay kontrol edildiği yeri bıraktı birine de detaylı yapmıyoruz başkasına git demişler yani herşeyi geç konuşma tarzları bile aşağılayıcı ama özele gittin mi ver parayı iyi bakıl tabii 😂😂 bu belki bizim buralar için geçerlidir yine kötülemek istemem belki orda iyidir