Kızlar çok kararsızım devlete mi gitsem özele mi hiç bi doktoru tanımıyorum çok tecrübesizim devlet acımasız davranıyor diyorlar, özel de de kimisi doktoru bebek sağlıklıyken kürtaj yapalım demiş ailemle de konuşmuyoruz kime soracağımı bilmiyorum 2 aylığız kadın doğuma gitmemiz lazım bebeğin sağlığı için ama ne yapacağımı bilmiyorum şuan 😔