Handehilal Edacevik bz 26+1 olduk bugün çok şükür şeker yüklemesi yaptırdım oda temiz çıktı sizin nasıl gidiyor 😇
Gunerssvvl Aysayten merhaba muayene ücreti nee kadar ve renkli ultrason cihazı var mı bebeği net görmek için 😊
sumeyraballl Bervann 2020 de ilk gebeliğmde gittiğmz de 3.500 du kontrol de 130 du şimdi kontrol 160 olmuş büyk ihtimal doğum ücreti de artmıştır
Tugcemre08 Handehilal MehtapDmr Cihan Hastanesi Betül Nalbant. Bende çok memnunum minnoş doktorumdan 🥰
Meryem80 Dılovası devlet hastanesine gidiyorum ama orda dogum yapılmadığı ıcın darıca Farabi arastırmada dogum yapıcam ınsallah
efelettin Gölcük Medar hastanesi Mustafa Göktan iyi ki tanımışım ❤️ Çok seviyorum kendisini, çokta güveniyorum. Canım doktorum 🥰🥰🥰
Tugcemre08 Handehilal yani kadına bir konuda karşı gelsen kızamazsın o derece 😬 soranlara da tavsiyemdir ki hastası da çok..
Babyyyymother MehtapDmr Doktorum İnci Çavusoglu özel muayehanesi var dogumu mu da özel kocaeli hastanesinde yapacağım nasipse 🌸
Handehilal Tugcemre08 evet bende çok da söylemiyorum bize kalsın doktorumuz çok fazla hastası var zaten paylaşamıyorum 😂
Kubra0125 MehtapDmr izmit kadin dogum demet boyacı ya gidiyorum , doğum yapacağım hastane belli değil 😊