Sblatc Gebze ve darıca tarafındaki hastane ve doktorları çok merak ediyorum tecrübe edenler paylaşabilir mi😊
Gunerssvvl Sblatc ben hospital park darıca hastanesi semavi kurt a gidiyorum çok iyi ilgili bir doktor tavsiye ederim 😊
tugcebyrm Sblatc çok memnunum doktorum çok ilgili hamileliğimin başından beri oraya gidiyorum dogumuda orda yapacağım inşAllah :) normal 3750 sezaryen 4000 🥲
tugcebyrm Fatmahinn yaa ne güzel ☺️ Şuan için normal görünüyor 🙈 sizde durumlar nasıl kaç haftalık oldunuz
Fatmahinn tugcebyrm 26 haftalığım bizde de durumlar normal ama hiç belli olmaz.. 😊 siz benden öncesiniz umarım kolay ve güzel doğumunuz olur.. Doğum yapınca yazarsanız tecrübelerinizden bende faydalanmak isterim💐
Gunerssvvl Aysayten merhaba muayene ücreti nee kadar ve renkli ultrason cihazı var mı bebeği net görmek için 😊
Ege___Han Bende konak hastanesi şeyma fenercioğluna gidiyorum nasip olursa inşallah doğumu da onunla yapmayı planlıyorum
mommyjean EymenAli21 yaa inşallah güzel geçer doğumun canım sağlıcakla evladını kucağına alırsın inşallah 🤭 darısı başıma artık🥰
Handehilal Edacevik bz 26+1 olduk bugün çok şükür şeker yüklemesi yaptırdım oda temiz çıktı sizin nasıl gidiyor 😇
Sincapannesi sumeyraballl memnun musunuz doktorunuzdan ve hastaneden acaba. Prenses doğum mu düşünüyorsunuz😊
Busra-25-42 MehtapDmr konak hastanesi 35+1 haftalık hamileyim Dr. Temel TAN doğum 13 temmuz sezeryan günüm.