Adetime 1 gün var. Aşırı akıntım var geçen ayda böyleydi ve kimyasal yaşadım.. bu ay olur inşallah var mı bekleyen 1 günü kalan benim gibi sizde durumlar nasıl 😊 adet ağrısı falan yok göğüslerim acımıyor yalnızca uçları belirginleşti bir de akıntım var işte beyaz