Basak41 Sermec27 bende havasını almıyordum ama kapağını çıkarınca bazen bi damla dışarı akıyor öyle olunca da iğne daha dibine kadar sokmadan yakmaya başlıyor 😞
Sermec27 Arhbn ben 38 haftalık hamıleyım yarın doğumum var inşallah benim kayıplarım oldugu için kullanıyorum
_gmzee Deryakadir daha önce olmamış olabilir mi peki 🤷🏻♀️ Ben 34 haftalığım en başından beri kullanıyorum bu durumu ilk defa 3-4 hafta önce yaşadım. Zaten her zaman da olmuyor dediğim gibi belki sizin de her zaman olmaz
Deryakadir _gmzee daha önceki gebeliğimde bilmiyorum dikkat etmemiştim ama bunda iğneleri saklıyorum atmıyorum kan dolduğunu fark edince gidip diğerlerine de baktım hepsinde kan var içinde yapmış olduğum iğneleri diyorum yapmadan zaten bişey yok
melegim_ve_ben Deryakadir Vurduğumuz yerde kanama olunca şırınga içinde uç kısmında kan olabiliyor.İgne bitince igneyi cekmeden elimizi piston yerinden çekince oluyor.Normal yani canım.Gunde iki kere vuruluyorum ve başıma geldiği oldu.
Arhbn Sermec27 yaa 🙈 inşallah hayırla sağlıkla alırsınız kucağınıza, hayırlı evlat olur🤲🏻 Rabbim bize de bu seviyelere gelmeyi nasip etsin İnşallah🌺
Sed22-09 Deryakadir iğneyi vurduğun gibi hemen çekersen kan olmaz ama yavaş şekilde vurup yavaşca çekince kanı çekiyor canım
Deryakadir Basak41 rica ederim canım aynen rapor çıkartırırsan daha az ödersin ki doktor Zaten raporlu yazıyor normalde 😊
Deryakadir Arhbn Arhbn ben de oturarak vuruyorum zaten dik açıyla ama hemen çıkartmak lazım evet bugün yaptım yine hazne kan doldu aynı yere de vurmamaya özen gösterdim neyse bi doktoruma soracam
_gmzee Deryakadir anladım 😢 doktorunuza sorun mutlaka o zaman.. benim de oluyor ama dediğim gibi arada. Sizin sürekli olmuş sorun belki yanlış yaptığınız birşey vardır
Bebegim4 Deryakadir benimde oluyo canım bence onun sebebi iğneyi dik tuttuğumuzda ve çok bastırıp beklettiğimizden ötürü galiba ben dikkat ettim bende hep öyle denk geldi en azından dene bakalım hafif yan tutup çok bastırma Çek olcak belki seninde öyle oluyodur
Deryakadir Bebegim4 olabilir canım bi dahakine ona dikkat edelim ben çabuk da değil yavaş çekiyorum bundan da olabilir