Merhabalar oksapar kullanan var mı, sorum şu geçen gün oksapar iğne mi yaparken fark ettim yaptıktan sonra haznenin için kan doluyor doktoruma 10 gün sonra gittiğimde soracam fakat burda kullanıp da bilen yaşayan varsa sormak istedim, yani normal mi kan dolması yapmadan önce içi boş yani kan anlamında bir şey yok önceden fark etmemiştim ki ikinci hamileliğimde de kullanıyordum hiç fark etmemiştim bunda fark ettim