Rumeysa-celik14 merhaba. 2 yaşında oğlum var, 40ı çıkar çıkmaz Edirne - eneze gitmiştik bir haftalığına. Çok güzel geçmişti, 2 saatte bir emzirip yatırıyorsun, altını alıyorsun. Hem bünyesi dışarıya alışmış oluyor. Oğlum 2 sene boyunca hiç hastalanmadı maşallah.şimdi 2.gebeliğim bende aynı zamanda doğum yapacağım ve 2 çocukla tatil düşünüyorum 👻