Rumeysa-celik14 bende temmuz başı doğuruyorum, agustos sonu bir yere gitmem lzım 40 ına kadar da hafta sonları yürüyüştür, açık havada kafedir gitmeyi düşünüyorum. 40ından sonrada otele gitmeyi düşünüyoruz.
küçük bebekle tatil daha kolay demişlerdi sürekli uyudugu için😂