Aslanannesi1 mucizebebek03 WC sıkıntısı bizdede var su içmeye korkuyorum 😂uyku düzenimiz gayet güzel fakat sürekli lavabo ve bel ağrısı zorluyor biraz 😏
mucizebebek03 Aslanannesi1 Ben içiyorum valla enfeksiyondan iyidir sabah 6 da uyandım gittim yatağa girdim biraz döndüm tekrar geldi😁gittim geldim biraz sonra yine😅sinirlendim yatmıyorum dedim yatmadım şu an uykusuzum valal🤭🤭😅😅sağlıkla gelsin bebisler
Aslanannesi1 Duygulina doğum tarihlerimiz ekim olarak gözüküyor buradaki annelerle beraber sanırsam 🥰aramızda fazla zaman dilimi olmadığından 🧚♂️
Ballimiz Bizde 21 haftalık olduk oğluşumla💙🥰en son ki doktor kontrolünde suyumun biraz fazla olduğunu söyledi bu beni biraz endişelendirdi ama inşallah bir sorun olmaz🙏😌
Aslanannesi1 Ballimiz bizde diğer hafta kontrole gideceğiz inşallah detaylı ultrasona bakarım dedi doktorumuz 🥰kilosunu merak ediyorum inşallah bi sorun çıkmaz sizdede içinizi ferah tutun ❤️🙏
AhahHbzhz Aslanannesi1 22+1 den selam erkek bebis bekliyoruz ismi babalarımızın ismi olucak ali nihat 🥰🥰
Ballimiz Aslanannesi1 inşallah canım inşallah biz girdik dün detaylıya çok şükür su fazlalığı dışında bişey demedi inşallah o da sıkıntı yaşatmaz bize
AhahHbzhz Aslanannesi1 yaa adaşlar ali de desene 🙂 benimde kayinbabamin ali ama kendı ismi koyulunca esime babaminkinide koymasını şart koydu eşime ali nihat oldu 😇😇
yenibiranne223 Aslanannesi1 Bizde kızımla 22 haftalık olduk 🥰 Aşırııı hareketli ve hep sol kasık tarafımda duruyor acaba normal mi 🙈🙈
Aslanannesi1 yenibiranne223 sanırsam bendede öyle 🐰💗hareketleri çok belli özellikle yemek yediğim zaman yada normal zamanda artık rahatça hissedebiliyorum 🤭
Aslanannesi1 mucizebebek03 Suyun zararı yok tabi ama bende sinir oluyorum çok gittiğimiz zaman geceleri özellikle 😂yada misafirlikte mecbur artık 3 ay daha idare edecegiz bebek doğduktan sonra vaktimiz olmaz gitmeye 😂😂🥰
yenibiranne223 Aslanannesi1 Evet zayıf olunca da çok belli olurmuş hareketleri ondan sanırım 😂 göbeğim şekilden şekile giriyor daha şimdiden 😂😅
Aslanannesi1 yenibiranne223 ben 7 kilo aldım haftaya kontrolümüz var bakalım bebiş kaç kilo almış onu merak ediyorum 😂😂
mucizebebek03 Aslanannesi1 😅😅😅ayn canım öyle o kalan son aylarda emin ol daha çok gideceğiz tuvalete 🤭doğurunca fazla içmeyiz bizde😂😂