Aslanannesi1 Nasıl gidiyor 💗biz 22 haftalık olduk bugün cinsiyetimiz erkek ismimiz Ali Aslan olacak inşallah 🙏
Canerkan1 Aslanannesi1 biz yarın 23 haftalık oluyoruz 🥰 iyi gidiyo yaklaştıkça bi doğum korkusu geliyo onun dışında cinsiyetimizi daha öğrenemedik
YuvarlanamayanPandaa Aslanannesi1 bir haftadan bişi olmaz bence 😂😂 23 haftalıgız kızçemle 💖💖 ikinci bebeğim sezeryan olacagım neyle karşılacagımo bildiğim için gerginim biraz onun harıci çok iyiyiz şükürler olsun❤️
mucizebebek03 Aslanannesi1 21+3 allaha şükür gece wc için kalkıp sonrasında uyku tutmaması dışında iyiyiz😀🥰
Aslanannesi1 YuvarlanamayanPandaa Fazla stresi gerginliği üzerinizden atacağınıza inanıyorum 🧚♂️aklınıza getirmemeye çalışın :)
YuvarlanamayanPandaa Aslanannesi1 çok saol canım deniyorum bakalım ama bilmiyorum başarılımolurmuyım 💖
Aslanannesi1 mucizebebek03 WC sıkıntısı bizdede var su içmeye korkuyorum 😂uyku düzenimiz gayet güzel fakat sürekli lavabo ve bel ağrısı zorluyor biraz 😏