Amene Kilolu bebeklerin haftasına göre önde giden bebeklerin ense kalınlığı fazla görülebiliyor.2 li ve 3 lü tarama testinde de risk yoksa sıkıntı yapma.4 lü tarama testine zaten bütün uzuvlarına bakmak için sokuyorlar.
benimde 2 li tarama testim riskli çıktı 3 lü tarama yaptırmadım 4.lü tarama için Perinataloğa gittim o %90 sağlıklı gebelik dedi.
Kan değil ama aminiyosentez önerdi %100 emin olmak istersen diye kabul etmedim aldırmayı düşünmediğimiz için.
Kan testini çok araştırdım riskli çıkıp sağlıklı bebek dünyaya getiren de var risksiz çıkıp engelli doğanda var.
Tam güvenilir bir test değil bana göre Furkan Kayabaşoğlu da en son doğum hikayesinde böyle bir süreci yazmış.
İyi bir perinatolaga gözük bence Ben Ankara’da Özgür Deren e gittim Prof.