21.hafta 4 günlük hamileyim 5.ayındayım iki tarama testi yaptım temiz üçlü tarama testimde temiz çıktı dörtlü tarama testine girdim ense kalınlığı 6 mm çıktı buda dow sendroma sakat olma olasıgı olur %10 dediler ya kandan ya da sıvı alınması gerekiyordu bende kan aldırdım sonucu bekliyorum ama çoğu doktora gittim hiçbir sıkıntı sorun yok olması gerektiği gibi çocuğun eli ayağı organları her şeyi oluşmuş sağlıklı hastasına göre bile fazla gelişmiş dedi şimdi ne yapacağım bilmiyorum