Meliskam Kizlar Selam…Ninem karpuz yeme soyluyor 17+2 hamileyim diyorki zararli sana yeme 😑 hakketen zararlimi ?
Aysobaciniz Meliskam hiç alakası yok canım hatta benim doktorum bana su açısından bol tüket yaz ayındayız su çok içemiyorsun karpudan al dedi. zararlı olsa bol tüket demezdi
Meliskam Zeysezer bende duymadim karpuz yeme diye 🙄 Ninem nerden duymus 😅😅😅 belki ilacla yetisdirilen karpuzlari soyluyo
Pambix Meliskam şekerli olduğundan sınırlı tüketilmesi iyi tabi normalde bebeğe çok kilo aldıran birseydir karpuz 😀 ama fazlası kaçarsa anneye de aldırır 😂 gebelik şekeri de varsa aman dikkat
babyme_ay Meliskam şekerinizi çıkarabilir ama onun haricinde sulu olduğu için çok faydalı soğuk soğuk olsa da yesem 😇😂😂
Akbulutsevda Liyaa evre karpuz bitince kiyameti koparan bende 😀ama şeker miktarı yüksek olduğunu için fazlası zararlı olabilir sonuçta her şeyin fazlasi zarar demisler☺️
Hilalll12 Kahvaltım karpuz peynir ekmek 😄 öğlen mutlaka yine atıştırırım akşam da yemekten sonra yine yerim 😄
1Semanur66 Meliskam Şeker için öyle demiş olabilir şekerli olduğu icin☺️Benim dedemde pilav yeme o kadar demişti😄çok fazlaya kaçmamak lazm
Liyaa Akbulutsevda 😂😂 ahahah. Aynen cnm ama ksrpuzda çok güzel oluor sıcak havada sulu sulu buz gibi😂😂gidem de yine yiyem dur.