durumomsss Üç gündür yaptığım ovülasyon testleri, bat 4 gün sizce tesadüf mü ihtimal var mı , normalde yumurtlama dönemi hariç aşırı silik çıkardı diğer çizgi 
Birminiksusamtanesii durumomsss gebelik oldugunda c cizgisiyle ayni koyulukta cikiyor adet gunu yaparsaniz daha net sonuc olur duruma gore hcg testide yaparsiniz
Zeysezer durumomsss ben ovülasyon testinden öğrendim ilk. t daha koyu olmalı yumurtlama gibi ama git gide koyulaşıyor gibi duruyor sanki. Kan ver ☺️
Yagmr000 durumomsss ovulasyon testi adete yakında koyu çıkar pek güvenmeyin derim çünkü adetiniz geçtikten sonra lh hormonu yükselişe gecer
durumomsss Zeysezer beni ümitlendiren de o oldu benim normalde yumurtlama dönemim değilse çok silik çıkar t çizgisi Yagmr000 o da büyük ihtimal tabiki sonuçta direkt gebeliği ölçmüyor da insan iyi bi şey görmek istiyor 🥰 @Edalvn ben de yapayım diyorum adet gününe kadar bakalım nasıl olacak
Edalvn durumomsss ben adet günümde ovülasyon testi yaptım t çizgisi C çizgisiyle aynı koyulukta çıktı kan verdim o saat 191 çıktı beta hch
SosyeteMantisi Edalvn merhaba adetime 9 gün var daha ama ovulasyon testinde yumurtlama gibi hep koyu çıkıyor çatlama görmedim sizce öyle gözükmesi nedendir fotoğraf yükleyemedim eğer bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz 🌸
Zeysezer durumomsss kaç gün geçti yumurtlamadan? Benim 14 gün geçtiğinde ov testi iyice kopkoyu olmuştu ve kaset testte de çıkmıştı gebelik aklında bulunsun
Edalvn durumomsss ya askm ben hiç gebelik beklemiyordum plansız oldu son zamanlar 3-4 gün gecikiyordu adetim bu adet günümde de kesin geç yumurtluyorumdur die ovülasyon testi yaptım aşırı koyu olunca bi kan verim dedim öyle öğrendim şimdi 5+2 Gebeyim
durumomsss Yagmr000 9 Haziranda doktora gittiğimde çatlamıştı tahminime göre 6-7-8 haziran tarihlerinden birisinde çatlamıştır diye tahmin ediyorum
nevamm1 durumomsss bende ovulasyon ile öğrendim ama koyulugu bordoya yakın kirmiziliktaydi yani bu kadar koyuluk az gibi geldi bana 🤔 fotosunu bulursam atarım canim
durumomsss nevamm1 gün gün koyulaşacak mı diye bakıyorum canım adet günü belki de silik olacak 3 gündür giderek koyu olması ümitlenmeme sebep oldu ama dediğin gibi kopkoyu çıkması lazım bakalım 🥺
nevamm1 durumomsss https://imgyukle.com/i/OArJ36 canım bu koyuluktaydi gün gün takip et inşallah koyulaşır 🙏
Nurisss durumomsss Yok tekte tutturdum ben o da şöyle gebelik testim bitmişti saat geçti adetim de gecikti öylesine yaptım çift çıktı ertesi gün test aldım doğru çıktı