SedanurAydnAta Beyzaerg benimde var özele gidecek durumum çok şükür ama o para çocuğun ihtiyaçlarına gitse daha iyi tabi ❤️
SedanurAydnAta Beyzaerg 20. Haftaya kadar hep özele gittim kararsızım şuan ama tabiki normal doğum istiyorum sonuna kadar
Deda SedanurAydnAta Ben 23 haftalığım hep devlete gittim kontrollerime teslerime falan hepsine bi doktor vardı çok iyiydi çok ilgiliydi aydın a gitti😔 dün başka bir doktora gittim doktor ilgisiz ayakta 2 dk baktı bebeğe bana göstermedi bile iyi dedi gitti ne kilo söyledi ne bişey. Zaten kaldı 3.ayım artık özel e gidicem şansa karşıma iyi doktor çıkar diye beklemicem Allah korusun sağ salim bebeklerimizin doğmasını nasip etsin
nesly Ayselcnt genel de özeller kabul etmeyip sezaryen yapar gibime geliyordu demek ki devlette kabul etmeyebiliyormuş. Ne yapacaksın peki kaç haftalıksın
Aycha Hs4523 Merhaba, Ben de romatoloji hastasıyım, romatoloji için Cerrahpaşa'ya gittiğinizi yazmışsınız, Cerrahpaşa kadın doğum bölümünde takip edilme imkanı var mı? Cerrahpaşa'da nefroloji de var çünkü.
Hs4523 Aycha cerrahpaşada kadın Doğumdan randevu almak çok kolay kendi sisteminden alabilirsiniz genelde boş oluyo hocaya bakılmak isterseniz 120 tl ücretli bakıyo kadın dogum profları. Ama ben doğum için özel hastane istiyorum o yüzden hem özel hem devlet kontrollü gidiyorum özelde romatoloji olan bi hastane tercih edicem medipol mega medikal park göztepe bulduğum iyi romatologların oldugu hastaneler
Aycha Hs4523 Cerrahpaşa romatoloji bölümünden memnun musunuz, hangi doktora devam ediyorsunuz? Hamileliğiniz çok rahat, kolay geçsin, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın, inşallah.
Hs4523 Aycha Serdal hoca var ona geliyorum ben memnunum bi sıkıntı yaşamadım sadece randevu alması çok çok zor oluyo ama çapayı daha iyi diyolar yeni gitmeyi düşünüyorsanız eğer çapaya gidin derim ben bütün tahlillerim dosyam burda oldugu için burda devam ediyorum mecburen özeldede romatoloji muayene ücretleri çok pahalı 350 400 civarı