Merhaba kızlar benim 2 kızçem var 5 ve 3 yaşında 🤭21 haftalıkta hamileyim 18 haftalıkken kıza benziyo dediler 20 haftalıkkende göstermedi netleştieremedik doktorum acele etme bidahakinde bakalım dedi 😁 😁 normalde ekimin 25 doğum ama sezeryan olucağı için 10 ekim gibi kavuşuruz bi sıkıntımız olmazsa 🤲