Dilanurr Burcusenel 125 mg kullaniyorum ilaci hamile oldgumu ogrendim aydan 50 mg la basladi 6. Aydayimm 125 e cikti duzenli kullanmama ragmen
Burcusenel Dilanurr benım degerlerım normal görünüyor aslında hemşire neden oyle dedi ki yarın mesaj atacagım
Yasminalkan Burcusenel serbest t4 nedir foto tam açılmıyor endokrin gidin tekrar yaptırın ihmale gelecek konu değil gebelere endoktrn detaylı bakıyor ilaçsa ilaç başlayın bnde 1 haftadır ilaç kullanıyrm 1 ay sonra tekrar kontrolüm var geçmiş olsun şimdiden
Cimen_1409 Burcusenel benim 4.25 çıkmıştı ilaç verdı bir ay kullandım sonra gittim değerim düşmüştü aynı ilaçtan devam ediyorum
poyrazinannesi3547 Nesityyy Merhaba kaç mg içtnz inmesi içn acaba bende 8 çıkmıştı 25 mg hap kullanyordum 50 mg iç dedi dahiliye 1 temmuzda gtcem düşmüşmüdür acaba
Nesityyy poyrazinannesi3547 ben 100 mg içtim başta canım sonra 75 düştü bir kaç hafta sonra yine gitcem bakalım bu sefer nekadar vercek.. sizin ilk baştan beri mi 50 mg verdi.. Kaç haftalıksin?
poyrazinannesi3547 Nesityyy canım ben troid hapını ramazan ayında içmedim malesef ki e hamile kaldım çok şükür sonra yükselmş değerler 7 haftalıkken 50 verdi şimdi 10+5 haftalık hamileyim daha grmedim kontrole merak ediyorum inşallah inmiştir ya