Yasminalkan teşekkürler canım benim o hemşire neden oyle dedı acaba kadın doguma gitmelisin tiroid değerlerin yüksek cıkmıs canım yazdı hemsire bana bende kadın doguma gittim orası da endokrine gideceksin tiroide onlar bakıyor dedı bende endokrine gidip saglık ocagında tiroid degerlerim yuksek cıkmıs kadın dogumda benı buraya yönlendirdi dedm ordaki sekreter de bana tekrar kan vermen gerekiyor saglık ocağındaki sonuclarda yuksek çıkıyor dedı ve yeniden kan verdim persembe gunu cuma gunude sonuç cıkar dedı
ama ben dun gidebildim sonuç için ve kadın bana sonucun sistemde gorunmuyor tekrar kan ver dedi bende vermedim şimdi de içime kurt düştü arastrma yaparken çok onemli bi konu oldugunu gordm bebek için