miniginannesi9 Yumurcakk ben hep evdeyim, iki üç günde bir yarım saat yürüyorum. Yarın doktor randevum var, doktor ne derse öyle yaocam bundan sonra. Erken gelmesin bari 37 hı görelim diye çok yormuyorum knedimi
Yumurcakk miniginannesi9 valla aynı durumdayız ama o 30 dk lık yürüyüşüde yapamıyorum belimde sınır sıkışması oldu 5 dk bi yemek yapınca yoruluyorum hemem kafasıni cokhareket ednce bacaklarıma vuruo direk çömeliyorum aynen valla 37 bi garantılesek insan korkmıycak kg kac ? Bide cinsiyeti
miniginannesi9 Yumurcakk en son 34+1 de gittim doktora, boyunu soylemiyo benim doktor, 2485 gram. Yarın randevum var bakalım ne dicekler. Seninki nasil
Yumurcakk miniginannesi9 bizde ultrasona baktırmıyorlar isveçteyim zararlı buluyorlar cokta merak edıyorum yarın bi habereşelm🙏 17 teööuzdamı doğumunuz
Htcyalmanci Sedanindenizi Allah yardımcın olsun işallah tez zamanda çıkar küvezden enfeksiyon olduğunu anlamış mıydın
Yumurcakk miniginannesi9 toplam iki kontrolümüz oluyor 15. Haftada keseyi görmeye gittim🙄 19. Haftadada detaylı ultrasonda cinsiyet toplam iki hakkın var özel ödemek istersende bayaga ultrasonu pahalı tr parasıyla 1400 tl fln tutuyo 30. Haftada özele gittim kendım bi beneğin akibetini merak ettim. 1580 gr demişti 6 hafta olcak bilmıom işte tuhaf sinir bozucu🥲
miniginannesi9 Yumurcakk ay hiç merak etmiyo musunuz peki, ben üç haftada bir gidiyorum doktora, yine de merak ediyorum🙈 en son 10 gün önce hittim buna rağmen yarını iple cekiyorum
Yumurcakk miniginannesi9 çatlıyorum 😂 ama burda sık gitmek hır görülüyo tabikide cok merak edıyorum burdaki yorumları okuyorm hep diyorm oh tr de olmak vardı