Melikkkeee 36+1 dun gece acil sezaryan dogum yaptim kizlar kasilmalari , sancilari hic ertelemeyin doktora muhhakk gidin benim sancilarim 1 haftadir vardi ama normal saniyodum dun rutin kontrole geldim rahim agzim kisalmis, enfeksiyon olmusum , açilma ilerlemis benim normal dogum yapmam bir rahatsizligimdan dolayi yasakti o yuzden gece sezeryana alindim. Bebegim 2650 gram dogdu ama kuveze aldilar biraz gelistirmek icin. Nolur bize dua edin bir an once saglikla kavusalim guzel kizimizla🙏🙏🙏