Mucizebebekannesi geçmiş olsun.. Allah sabır ve şifa versin.. benim de ilk hamileliğim bu şekilde sonlanmıştı.. genetik test yaptırmakta ısrarcı olun, çünkü aynı acıyı 2-3 kere yaşamak çok zor.. ben tıp fakültesine gidip “kardeşlerimde pıhtılaşma bozukluğu var test yapılmasını istiyorum” demiştim, yapıldı ve pozitif çıktı.. Ruhen bedenen iyileşin Rabbim sağlıkla nasip etsin..