Zynpksmrekz Ugurbocegim ilk olduğu zaman bende öyle hissetmiştim. Yada kendimi kötüye hazırlamak için öyle hissetmek istemişte olabilirim. Rabbimin vardır bir bildiği 😊
Zeyna27 MorTutkunu iğne vurulduktan sonra ağrın oldu mu benim 36 saati geçeli çok oldu çatladı mı acaba belim kasıklarım çok ağrıyor
MorTutkunu Zeyna27 canım ben pek birşey hissedemedim. Kiminde bel ağrısı oluyormuş normal diyorlar ama bilemiyorum doktora sormak lazm kesim bilgi için
Ecemmmmmmmmm Lyl1453 yaaaa öyle demeyin ben çok korkuyorum 😧 8kilo çok değil ki ama nerdeyse 7aylık olmuşsunuz. Peki doktor erken alırız dedi mi size de?
Lyl1453 Ecemmmmmmmmm bugün doktora gittim 2de yeni eve gidiyorum sancılarım çıktı ilaç verdi pazartesi günü ne kadar sancilarim geçmezse yatış vericek doktor canim
Lyl1453 Canım rahimde ağrım vardı sonra nst ye bağladı doktor orda çıktı sancım sim iyim çok şükür ama arada ağrım var tabi