Alara005 ben kaynanam ya da annemin gelmesini tercih ederdim. Cunku babasindan ayri gun gecirsin istemem. Erkekler zaten kucagina alana kadar baba oldugunu anlamiyolar, bide ilk gunlerini gormezse adaptasyon sureci olabilir bazilarinda. Tabi durumun nedir gelebilirler mi gelemezler mi bilemiyorum, ayni sehirdeyseniz kendi evinde kal. Ayri sehirdeyseniz ve esin en azindan 10-15 gun izinli olabilecekse kendi evinde olman daha iyi olur. Sezaryen agrilariyla bile anne bebegi icin aciyi dusunmeden yatip kalkabiliyo. Ben yalniz olmadigim halde kendim aldim bebegimi. Sadece yemek ve temizlik konusunda zorlaniyosun. Dogumdan once isitip yenebilecek sekilde yemekler hazirlarsan buzluga hizli yapilacak seyler koyarsan ve temizligini de yapmis olursan tek basina rahatlikla bakabilirsin canim. Bebek bakimi hic zor bisey degil. Kesinlikle korkma.